måndag 11 september 2017

Nytt lass till butiken

Igår sydde jag klart beställningen och fick iväg den ner till Stockholm och Juliet. Det var skönt att jag hade figurer färdigt så jag bara behövde sy 15 st skallror. Det är inte roligt när det drar ut på tiden med att leverera det Stina vill ha. Fast hon är ju medveten om att det kan dröja lite när hon gör sin beställning, eftersom det funnits gånger när jag har behövt sy allt vid ett och samma tillfälle.



Nu hoppas jag att butiken kommer svämma över med nyfikna och köpsugna kunder. Kom ihåg, Hornsgatan 48, det är dit alla som befinner sig i Stockholmstrakten ska bege sig och köpa barnkläder och Lunafigurer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!