onsdag 13 september 2017

Snart ett år sedan dagen med toalettringen

Gick igenom en masa gamla bilder på datorn och insåg att det snart är ett helt år sedan Harry Potter eventet vi var på.

Voldemort pekar på mig - Moaning Myrtle

Det var dagen då jag gick omkring med en toalettring runt halsen offentligt och min äldsta systerdotter skämdes över det. Speciellt när vi gick ända hemifrån dem in till stan och jag envisades med att ha ringen runt halsen hela vägen. Där gick vi, Myrtle, Hermione, en liten häxa och så ugglan Hedvig.


Det var en riktigt rolig dag! Mitt skåp på jobbet är fortfarande uppmärkt med namnet Myrtle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!