fredag 29 september 2017

Zombie Run

Åh vad jag skulle vilja vara med på ett Zombie Run!


Jag vet inte om jag skulle vilja vara med som löpare eller om jag hellre skulle agera zombie. I Örebro kommer det att hållas ett event den 28:e oktober, gå in här och läs: http://runforyourlives.se

Som löpare ska du ta dig genom en bana (ett lopp) med minst ett av tre liv i behåll. Liven symboliseras genom tre band som man har dinglande runt ett midjebälte. Och som zombie ska du givetvis försöka ta dessa band.


Det var ett i Sävar här utanför Umeå för några år sedan men då bodde inte jag här, och hade väl inte heller hunnit bli lika "zombie biten" som jag är idag!


Sååå himla coolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!