tisdag 10 april 2018

Ta igen förlorad tid

Tänk att det har varit så svårt att få ihop en träff trots att det endast är ynka 26 mil mellan oss.
Men på fredag är det äntligen dags! Då kommer Sarah hit - för första gången.
Det är nästan ett år sedan vi sist träffades. Två liv på varsitt håll, med barn, plugg, jobb och allt annat som livet innebär har gjort det svårt att få ihop det så vi kunnat ses.

Men på fredag är det jag som står på busstationen klockan 19 och tar emot henne! Vad vi hittar på under helgen är inte riktigt bestämt annat än ett Pinchosbesök på lördag (måste bara boka bord!)
Det blir väl lite strosande på stan och visa henne runt i omgivningarna. Och så måste vi ju givetvis komma i fas med allt som hänt sen vi sist sågs.
Det var i juni förra året - samma dag som studenten och Pridefestivalen gick av stapeln. Då var jag och Madde i Luleå för att avsluta mitt tidigare liv. Kapade den sista länken, bokstavligen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!